ח"כ יאיר גולן: "מוכנים לעשות דברים לא טבעיים בשביל להזיז את נתניהו"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ יאיר גולן: "מוכנים לעשות דברים לא טבעיים בשביל להזיז את נתניהו"

ח"כ יאיר גולן בריאיון ל'קול חי': "אני מבין את המשחק הפוליטי ואמרנו שנהיה מוכנים לפשרות ולעשות דברים לא טבעיים ובלבד שהמסע לתיקון ישראל יתחיל וזה יתחיל רק כשנתניהו לא יהיה ראש ממשלה"

יאיר גולן צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

סגן הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ יאיר גולן (מרצ) מתייחס לירי מרצועת עזה לעבר ישראל ואומר כי הפעם יש להכיל ולא להגיב בתוקפנות: "במקרה הזה כן יש להכיל. זה ירי שבכוונה לא נורה לריכוזי אוכלוסין אלא לטווחים מוגבלים. הוא בא יותר להטריד. אני מניח שהסיבות העיקריות לירי הן הסיפור של מה שקורה בירושלים, הבחירות ברשות הפלסטינית, הירידה בקורונה – יש פחות לחץ ברצועה. מגמת התחלואה שם חיובית והדבר הרביעי, ניצול של חוסר היציבות הפוליטית של ישראל והתפיסה שישראל בנקודת חולשה".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, התייחס גולן גם לנושאים הפוליטיים ולאפשרות של ממשלה בראשות בנט: "אנחנו מדברים על קואליציה שצריכה להכיל יחדיו את ליברמן, בנט וסער יחד עם הורוביץ, מיכאלי ולפיד – זה לא פשוט. זו ממשלה שבה צריך להחליט במה מטפלים, במה לא מטפלים והכי חשוב – לייצר מנגנון ברור איך פותרים קונפליקטים, ויהיו כאלה. ברור שיש לי בעיה קשה עם בנט. השכל הישר אומר שלפיד צריך להיות ראש ממשלה, אבל אני מבין את המשחק הפוליטי ואמרנו שנהיה מוכנים לפשרות ולעשות דברים לא טבעיים ובלבד שהמסע לתיקון ישראל יתחיל וזה יתחיל רק כשנתניהו לא יהיה ראש ממשלה".

גולן נשאל האם יתכן שבנט לא באמת מתכוון להקים ממשלה איתם ורק מחזק עמדות מול נתניהו: "יכול להיות. אם זה מה שהוא יעשה שיהיה לו בהצלחה. עמדתי היא שזה אסון לישראל. נתניהו כראש ממשלה זה דבר רע. תחשבו אם אתם רוצים אדם מושחת על ההגה של ניהול המדינה, או אפילו אם הייתם שמים אותו בניהול של בית ספר או חנות מכולת. אני חושב שזה מסוכן והרסני".



0 תגובות